Marca Walmark se numără printre cele mai importante 100 de mărci din Republica Cehă în anul 2006

Marca Walmark se numără printre cele mai importante 100 de mărci din Republica Cehă în anul 2006

Publicat: 11.12.2017

Vizualizări: 4

Specialişti de frunte din domeniul marketingului, reclamei şi ai mass-mediei de specialitate au apreciat marca Walmark.

 Marca cehă originală Walmark a trebuit ca, în faţa unui juriu compus din personalităţi autohtone şi internaţionale din domeniul brandingului, să-şi apere poziţia în concurenţa de nume a mărcilor recunoscute pe plan mondial. Juriul a ales pentru grupul exclusivist al celor 100 de mărci ale Republicii Cehe din mai bine de 2000 de branduri evaluate. In timpul acestei alegeri, a avut în minte definiţia dată de organizaţia Superbrands, care spune următoarele. „O super marcă şi-a creat cea mai bună faimă în domeniul său şi, în comparaţie cu alte mărci, ea oferă clienţilor săi avantajele emoţionale sau materiale pe care aceştia, conştient sau inconştient, le cer, le vor şi le apreciază” a menţionat Janka Konečná de la organizaţia Superbrands.

Statutul de Superbrand al Republicii Cehe a fost preluat din partea firmei Walmark de către directoarea de marketing Alena Trtíková, care a precizat „Este o răsplată pentru toţi angajaţii noştri, care se străduiesc să-i mulţumească la maxim pe toţi clienţii noştri. Este o confirmare a faptului că toate campaniile noastre de reclamă au avut un ţel precis şi au fost bine primite. Pentru noi, este un nou impuls în muncă şi, în acelaşi timp, un angajament că vom rămâne mai departe o marcă ce determină direcţia de dezvoltare, ce reprezintă valori solide şi care depăşeşte graniţele“.

Organizaţia Superbrands este considerată una dintre autorităţile independente de frunte din domeniul brandingului, formată din specialişti. Scopul ei constă în dezvoltarea domeniului de branding, ridicarea mărcilor excepţionale şi facerea lor cunoscută mai departe. Programul Superbrands funcţionează deja de mai mulţi ani, în mai bine de 50 de ţări ale lumii. In Republica Cehă acţionează din anul 2004 şi are o contribuţie la sporirea interesului pentru mărcile originale în această zonă. Mai multe informaţii despre Superbrands găsiţi la www.superbrands.com sau contactaţi:

Janka Konečná-Superbrands s.r.o.

Slezská 63 130 00 Praha 3

 

 

e-mail: janka.konecna@superbrands.cz

 

Compania WALMARK a fost înfiinţată în anul 1990 şi activităţile ei s-au lărgit treptat, în mai multe domenii. De câţiva ani, firma şi-a declarat orientarea strategică spre domeniul farmaciei şi după vânzarea diviziei agricole din anul 2001 şi a unei importante părţi a diviziei de băuturi de la sfârşitul anului 2004, acum se concentrează din plin asupra pieţei suplimenţilor alimentari şi a medicamentelor. In anul 2001 firma a fost transformată din societate cu răspundere limitată în societate pe acţiuni, având la ora actuală un număr de 9 acţionari, persoane fizice din Cehia.

Nu ne temem de bătrâneţe
11.12.2017

Nu ne temem de bătrâneţe

Proiectul “O societate prietenoasă cu toate generaţiile (SPTG)“ prezintă temerile cel mai des întâlnite, legate de bătrâneţe.

Citește mai mult
Vizualizări: 3
Walmark România va utiliza serviciile logistice oferite de DSV Solutions Romania
11.12.2017

Walmark România va utiliza serviciile logistice oferite de DSV Solutions Romania

Bucureşti, 25 Iulie 2007: Walmark România, lider pe piaţa autohtona a suplimentelor nutriţionale, are, incepand din 16 iulie, un nou furnizor de servicii logistice, compania DSV Solutions Romania.

Citește mai mult
Vizualizări: 9