Despre Walmark Romania

Despre Walmark Romania

Publicat: 03.10.2011

Vizualizări: 0

Walmark Trusted Brand 2010Vă mulţumim pentru încredere! 

Încrederea dumneavoastră în munca şi mai ales în produsele noastre ne măguleşte şi în acelaşi timp ne motivează să fim în fiecare zi mai buni şi să vă oferim mai mult.

De-a lungul anilor, de când am început să punem la dispoziţia românilor produsele noastre, am ajutat oameni din toate colţurile ţării să vadă lumea cu alţi ochi: să o vadă mai sănătoasă şi mai frumoasă. Indiferent că a fost vorba de femei pe care le-am susţinut să ajungă într-o formă de invidiat, de bunici pe care i-am ajutat să aibă mai multă energie pentru clipele de neuitat alături de nepoţi, de prichindei cărora le-am oferit tot ce e mai bun pentru a creşte mari şi frumoşi, întotdeauna am căutat să oferim soluţii naturale şi eficiente pentru ca aceştia să-şi îndeplinească visele. Pentru că noi credem cu tărie că, atunci când eşti sănătos, nimic nu te poate ţine departe de transformarea dorinţelor în realitate.

Astăzi, când, în urma unui studiu* complex, realizat, la nivel european, în 16 ţări, de către Reader’s Digest, am aflat că Walmark s-a clasat pe locul I în topul preferinţelor consumatorilor din România, la capitolul suplimente naturale, putem spune că ni s-a îndeplinit şi nouă un vis: acela de a construi, împreună cu dumneavoastră, o relaţie de prietenie.

Aceasta va rămâne, de acum înainte, motorul activităţii noastre şi vom face tot ceea ce ne stă în putere să o întreţinem şi să o creştem mare şi frumoasă. Prin intermediul farmaciilor sau direct prin Clubul Sănătăţii Walmark, prin revista sau catalogul produselor, prin consultanţa medicală gratuită oferită, telefonic sau online, de către un medic specialist şi, în cele din urmă, prin produsele noastre, vom avea grijă să fim întotdeauna mai aproape de dumneavoastră şi, în continuare, să vă răspundem prompt cerinţelor şi aşteptărilor.

Vă mulţumesc încă o dată, în numele Companiei Walmark, dumneavoastră, tuturor prietenilor noştri care îşi exprimă aprecierea achiziţionând produsele noastre, încurajându-ne în susţinerea permanentă a unei vieţi sănătoase.

Vă urez multă sănătate şi încredere în forţele proprii!

Catalin Vicol

Director General

* Studiul aniversează zece ani de existenţă în Europa având ca obiectiv identificarea mărcilor de încredere utilizate în fiecare an de către consumatori. În urma evaluării, se pot aprecia aşteptările consumatorilor şi modalitatea în care acestea ajung să fie împlinite. Walmark a întrunit aceste condiţii, diferenţiindu-se de competitorii săi Hofigal şi Centrum.