Regimul alimentar şi sănătatea

Regimul alimentar şi sănătatea

Publicat: 21.03.2013

Vizualizări: 1

Mâncarea este combustibil pentru organism. Dieta poate mări sau poate micşora riscul de a dezvolta anumite afecţiuni. Pentru a mânca sănătos avem nevoie de o varietate de ingrediente şi nu întotdeauna ce este gustos este şi sănătos.

Culoarea alimentelor poate da indicii importante despre conţinutul acestora în nutrienţi. De aceea există diete personalizate în funcţie de afecţiuni.  Ca şi regulă generală, ne putem ghida dupa piramida nutriţională, care ne oferă indicii asupra alimentelor care sunt recomandate a fi consumate zilnic  sau  de câteva ori pe lună.

 

Importanţa fibrelor în dieta zilnică
26.02.2013

Importanţa fibrelor în dieta zilnică

O dieta bogată în fibre alimentare aduce numeroase beneficii organismului. Cu toate acestea aportul zilnic de fibre alimentare este, de cele mai multe ori, cu mult mai mic decât dozele zilnice recomandate.

Citește mai mult
Vizualizări: 1
Dieta pentru un organism sănătos 1
01.01.2018

Dieta pentru un organism sănătos 1

Sănătatea  şi felul în care ne simţim sunt direct influenţate de ceea ce mâncăm. O alimentaţie sănătoasă, abordată încă de la cele mai fragede vârste, ne ajută să ne menţinem organismul sănătos, ne dă o bună dispoziţie şi ne menţine tineri atât mental cât şi fizic. O dietă sănătoasă nu înseamnă înfometare sau privarea de la anumite categorii de alimente.

Citește mai mult
Vizualizări: 1
Dieta pentru un organism sănătos 2
01.01.2018

Dieta pentru un organism sănătos 2

De cele mai multe ori, pentru că suntem în lipsă de timp, cumpărăm în fugă ceva de mâncare (sau nu mâncăm deloc). Mâncărurile semipreparate sau cele de la fast-food sunt uşor accesibile dar nu aduc niciun benefciu organismului.

Citește mai mult
Vizualizări: 1