Exerciţii pentru consolidarea articulaţiilor şi muşchilor - partea I

Exerciţii pentru consolidarea articulaţiilor şi muşchilor - partea I

Publicat: 01.02.2018

Vizualizări: 61

Prima parte din lista de exerciţii pentru consolidarea articulaţiilor şi muşchilor.

1.png 1. Stai întins pe spate cu mâinile pe lângă corp. Respiră liber. Trage alternativ degetele de la picioare către partea superioară a corpului. Repetă de 10 ori pentru fiecare picior.

Obiectiv: îmbunătăţirea circulaţiei sângelui în partea inferioară a picioarelor
2. Stai culcat pe spate cu mâinile pe lângă corp. Ridică capul şi priveşte către degetele picioarelor. În acelaşi timp trage de degetele de la picioare către partea superioara a corpului. Repetă de 5 ori.

Obiectiv: întinderea muşchilor gâtului, consolidarea muşchilor abdominali

Greşeli: bărbia nu trebuie să fie îndreptată către exterior

3. Stai culcat pe spate cu  mâinile pe lângă corp. Întinde degetele de la picioare. Inspiră! Ridică mâinile pe lângă ureche. Expiră! Lasă mâinile înapoi pe lângă corp. Repetă de 5 ori.

Obiectiv:  întinderea muşchilor trunchiului, sprijinirea circulaţiei sângelui în partea inferioară a picioarelor.

4.png

4. Ridică braţele pe lângă urechi şi întinde braţul drept cu piciorul stâng apoi întinde braţul stâng cu piciorul drept. Repetă de 3 ori.

Obiectiv: întinderea întregului corp

5.png

5. Stai pe spate cu genunchii îndoiţi şi tălpile lipite de  podea. Mâinile sunt lăsate în mod liber pe lângă corp. Strange muşchii posteriorului şi presează pe călcâie pe măsură ce îţi ridici şoldurile, astfel încât corpul să păstreze o linie dreaptă între umeri şi genunchi.  Repetă de 5 ori.

Obiectiv:  consolidarea muşchilor pelvieni, eliberarea coloanei vertebrale inferioare.


Exerciţii pentru consolidarea articulaţiilor şi muşchilor - partea a II-a
01.02.2018

Exerciţii pentru consolidarea articulaţiilor şi muşchilor - partea a II-a

A doua parte din lista cu exerciţii pentru consolidarea articulaţiilor şi muşchilor.

Citește mai mult
Vizualizări: 61