Somon cu ananas

Această reţetă este recomandată persoanelor care vor să scape de celulită. Alimente recomandate: alimente cu efect diuretic (pepene roşu, ananas, pătrunjel, anghinare, roşii), fructe bogate în antioxidanţi (afine, mure, căpşuni, zmeură, prune, portocale, struguri roşii, kiwi), grăsimi sănătoase (avocado, ulei de peşte, nuci şi seminţe, peşte preparat la grătar sau cuptor), proteine sănătoase (peşte, carne slabă de pui sau curcan, oua şi soia). De evitat: zahăr, prăjeli, mezeluri, produse de patiserie, sucuri.

11.4.2013

Ingrediente:

- 2 bucăţi  somon  file cu piele

-          1 ananas proaspăt  mic

-          2 linguri seminţe de susan

-          2 lămâi

-          1 portocală

-          câteva frunze de ceapă  verde pentru decor

-          ulei de măsline

-          sare, piper

Mod de preparare:

Somonul se marinează cu zeamă de lămâie şi portocală şi se  asezonează cu sare şi piper.

Ananasul se curăţă şi se taie rondele.

Într-o tava acoperită cu folie de aluminiu se aşează somonul cu pielea în jos, deasupra se pune câte o felie de ananas şi se presară susan, se stropeşte cu ulei de măsline.

Se lasă în  cuptorul preîncălzit la 220ºC pentru 15-20  minute până  se rumeneşte ananasul şi somonul este pătruns.

Se serveşte cu garnitură de orez. Orezul prefiert se trage în tigaie în puţin ulei de măsline,  sare şi piper, coajă rasă de lămâie şi rondele de ceapă verde tăiate fin.

Poftă bună!

Comentarii

comentarii: 0 | ultimul: 1.1.1 0:00:00

Alătură-te discuţiei

Meniu principal

Caută

Caută

Coşul de cumpărături
Identificare
Ĩnscrie-te în CSW
x

Ai uitat parola?

Ĩnscrie-te în CSW

Login prin Facebook

APEL GRATUIT
0 800 800 279
L-V: 8:30-17:00
Vino cu noi pe Facebook