Cum să-ţi fereşti familia de răceală şi gripă 3

Nu doar alimentaţia sănătoasă şi suplimentarea nutrienţilor menţin sistemul imunitar sănătos. Pentru a ne menţine departe de răceli în timpul iernii trebuie să adoptăm un stil de viaţa sănătos.

 

23.10.2013

Sedentarismul – este cel mai mare duşman al sistemului imunitar. Exerciţiile fizice menţin silueta, cresc nivelul de endorfine (hormon responsabil cu senzaţia de fericire), previn apariţia bolilor cardiovasculare şi întăresc sistemul imunitar.

Mâini curate – spălaţi-vă mâinile în mod regulat. Virusul gripei poate supravieţui până la 24 de ore în afara corpului ceea ce  înseamnă că prin simpla atingere a unor suprafeţe care conţin germeni putem prinde o răceală sau gripă.

Somn – somnul reduce stresul oxidativ şi oferă organismului timp pentru refacere. Insomnia lasă organismul vulnerabil la boli precum gripă, diabet. 

Alexandra Găinuşă

Consultant Walmark

Comentarii

comentarii: 0 | ultimul: 1.1.1 0:00:00

Alătură-te discuţiei

Meniu principal

Caută

Caută

Coşul de cumpărături
Identificare
Ĩnscrie-te în CSW
x

Ai uitat parola?

Ĩnscrie-te în CSW

Login prin Facebook

APEL GRATUIT
0 800 800 279
L-V: 8:30-17:00
Vino cu noi pe Facebook