carmen, galati:
am luat 60 de pastile clarinol nu am slabit decat un kg.as vrea sa stiu daca e semn bun faptul ca am inceput sa am" scaune moi"diferit de diaree.e posibil sa fie un prag ,dupa care o sa slabesc?voi continua am incredere in walmark si va multumesc ca sunteti alaturi de noi.e posibil sa iau acum pastilele si sa slabesc dupa ceva timp??mii de multumiri ca ne sunteti aproape.
13.04.2006 la 20:47
Dr. Ion Bulacu:

Stimata doamna,

Modul de slabire este diferit la fiecare organism in parte, in functie de metabolismul propriu, de numarul de kilograme excedentare si de regimul de viata. Astfel, la o persoana cu un metabolism mai lent, cu „arderi” metabolice mai putin intense (constitutional), cu un numar mare de kilograme peste limita dorita, cu un regim de viata inadecvat (munca de birou, mese neregulate, stress etc.), procesul de slabire poate evolua mai lent.

Mai mult, activitatea fizica este de o importanta covarsitoare in curele de slabire. Miscarea este esentiala, exercitiul fizic avand o implicare foarte mare in remodelarea si tonifierea corpului.

In consecinta, va recomand sa continuati cura deja inceputa. Scaunele sunt mai moi tocmai datorita faptului ca incepe sa se elimine surplusul de grasimi din organism.

14.04.2006 la 0:00