Bogdan, Bucuresti:
Am si eu o intrebare, am luat mai de toate, Imuno Spectrum, Energi Q10 Spectrum, Memo Plus, Vita Vision si alte produse de la Walmark si alte firme mai consacrate; problema care ma framanta este ca am continu cearcane, cauza nu este computerul ptr ca am facut pauza si de 2 luni si nu sa remediat, 8-9 ore de somn...Ce mi-ati putea recomanda s-ar putea sa fie de la oxiuri(sau alti paraziti ptr ca ma suspectez) sau alceva? Va multumesc anticipat
14.10.2004 la 0:00
Dr. Ion Bulacu:
Stimate domn,
Sincer sa fiu, nu sesizez legatura intre cearcane si administrarea produselor amintite de dvs. Nici unul dintre acestea (ca, de altfel, nici un alt medicament sau supliment nutritional) nu are actiune consacrata in tratarea cearcanelor. Mai mult, studiile au relevat faptul ca exista persoane care au "constitutional" cearcane (se pare ca ar fi o "mostenire de familie"), cu atat mai mult in cazul in care aceste persoane au acumulat perioade mai indelungate de odihna nefiziologica (nopti nedormite, perioade lungi petrecute in fata monitorului sau televizorului etc.).
Legatura cu parazitii intestinali poate fi suspectata, insa fara certitudinea unui diagnostic clar. Va recomand sa consultati si un parazitolog.
15.10.2004 la 0:00