Holirca, Reghin:
Buna seara In data de 09.02.2017 am facut o comanda si am platit-o, dar comanda nu a ajuns inca la mine Cat timp dureaza?
21.02.2017 la 19:53

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru situatia creata.

Dorim sa va asiguram de toata consideratia noastra si de interesul de a va oferi produsele Walmark in cele mai bune conditii. In ceea ce priveste  sesizarea dumneavoastra privind comanda nr. 859341 va informam ca am verificat  iar motivul pentru care comanda a intarziat este dat de o eroarea a sistemului aparuta in momentul procesarii comenzii .

Comanda 859341 va fi pregatita astazi si predata serviciului de curierat, livrarea catre dumneavoastra se va realiza cel tarziu in data de  1 martie 2017, la adresa mentionata.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe e-mail: club@walmark.ro sau sunand la Call Center (apel gratuit in reteaua Telekom):0 800 800 CSW (0 800 800 279)

 

Va multumim pentru intelegere.

Cu deosebit respect,

Echipa Clubului Sanatatii Walmark

27.02.2017 la 10:06