valerica, galati:
Buna ziua, conform indicatiilor dumneavoastra ii administrez fetitei mele ArtroStop LIQUID si am mai facut comanda inca de doua pt. terminarea unui prim tratament complet. Dupa terminarea primului bidonas fetita acuza dureri in zona ambilor genunchi,iar la cel afectat se observa o umflatura. Genunchiul afectat o doare chiar si atunci cand sta. Este normal ca pana la refacerea cartilajului sa aiba aceste dureri? Banuies ca in umflatura este lichid sinovial. Se poate ca acest lichid sa fie extras si sa tina in continuare tratamentul cu ArtroStop LIQUID? Va multumesc!
03.03.2005 la 0:00
Dr. Ion Bulacu:
Stimata doamna,
In conditiile in care ArtroStop Liquid imbunatateste doar calitatea cartilajului articular, si nu influenteaza si lichidul sinovial, am certitudinea ca umflatura aparuta la genunchiul fiicei dvs. nu are legatura cu administrarea produsului amintit.
In alta ordine de idei, durerile articulare pot continua sa existe, atat ca si element al evolutiei bolii, cat si ca semn ca substantele active incep sa lucreze.
08.03.2005 la 0:00