Roxana , Bucureşti:
Buna ziua, In data de 13.11.2004, mi-a fost livrata comanda de Artro Stop PLUS- 100 tablete + 1 tub crema Artro Stop PLUS. Mentionez ca la livrare coletul era sigilat si in aparenta si cutia de Artro Stop Plus. Cind am desfacut insa cutia am constatat ca celofanul care o acoperea lipsea de pe o latura iar in interior tubul avea banda de plastic ce in mod normal se elimina la desigilare, dezlipit pe jumatate, astfel incit am putut sa deschid capacul fara sa rup banda de plastic. In interior sunt 100 de tablete. In aceste conditii imi oferiti garantii asupra continutului ? Imi recomandati sa urmez tratamentul ? Cu stima R. G.
17.11.2004 la 0:00
George Naciu:
Stimata doamna,

Coletul fiind sigilat nu exista posibilitatea ca cei care au efectuat livrarea sa fi umblat la produsele trimise de catre noi, dovada fiind si faptul ca nu lipseste nici o tableta din tubul Dumneavoastra de ArtroStop PLUS. Ambalajul produselor se putea fi lovit in momentul in care produsele au fost introduse in colet. Daca capacul flaconului de ArtroStop PLUS nu era desfacut in momentul in care ati desfacut coletul, nu exista nici un risc in a le consuma. Pentru a ne arata regretul pentru situatia creata v-am adaugat in cont suma de 100.000 Walmark LEI. La acesti Walmark LEI Dumneavoastra puteti adauga altii trimitand codurile de bare de la produsele Walmark, urmand sa primiti in schimbul lor produse gratuit. Va multumim pentru intelegere George Naciu Director CSW
17.11.2004 la 0:00