Monica, Onesti:
Buna ziua!ma numesc Monica si am luat o cutie de Viaderm 50 tb.si nu am vazut nici o schimbare.Credeti ca trebuie sa mai continui sa mai iau?E posibil sa nu fie de ajuns o singura cutie?Imi cade parul f. tare,e rar si subtire la fir.Imi recomandati altceva?Pt regenerare as fi mai mult interesata daca mai sunt si alte produse dar totodata sa dea rezultate vizibile.Am inteles ca sunt pe baza de vitamine si ma pot ingrasa.Este adevarat?Va rog sa nu ocoliti "intrebarile"mele chiar daca sunt cam multe.Va multumesc
15.12.2006 la 23:47
Dr. Ion Bulacu:

Stimata doamna,

Intr-adevar, Viaderm suplineste nevoile de vitamine si minerale ale firului de par (in special ale foliculului pilos), contribuind la buna nutritie a acestuia.

As dori insa sa va reamintesc faptul ca deteriorarea calitatii parului si caderea acestuia pot avea la origine mult mai multe cauze decat simpla malnutritie a foliculului pilos. Pot fi incriminate cauze infectioase (diverse ciuperci - fungi), genetice (ereditare), legate de stress, poluare etc. Recomandarea mea este sa continuati administrarea de Viaderm timp de 1-2 luni si, in cazul in care problemele persista, sa incercati sa gasiti si alte cauze ale alterarii parului - eventual, sa consultati un dermatolog.

18.12.2006 la 0:00