Emilia, Urziceni:
Buna ziua. Sunt Cocioiu Emilia , membra Walmark cu nr: 98503376. Am facut o comanda la dv cu nr :69148 –pe data de 17.5.2006 la ora 1:50:21 in valoare de 446,50 RON. Am primit urmatorul mesaj din partea dv: "Ne cerem mii de scuze pentru aceasta situatie neplacuta. In aproximativ 3 zile veti primi prin posta un colet cu produsele lipsa la comanda anterioara. Va multumim pentru intelegere.Cu respect,Serviciul clienti Walmark Romania.Alina Giurea" As dori sa stiu de ce nu s-a respectat nici in cele din urma comanda ESTE POSIBIL ASA CEVA??????????? Nici acum nu puteti onora comanda mai ales ca am spus ca achit produsul lipsa si ca tb sa primesc si cele ce mi se cuveneau in urma comenzii?????????? chiar nu pot crede. Voi lua legatura cu mai marii dv din conducere si voi rezolva aceasta problema, daca nu va onorati comanda si voi face si publicitate negative peste tot. Va rog respectuos sa va reparati greseala ptr a nu ma provoca sa recurg la alte masuri legale si mai putin legale ptr aceasta greseala. Daca nici acum nu veti actiona cum se cuvine va voi da in judecata si cu siguranta voi fi sustinuta de toti cei care au avut probleme de genul. ptr nu sunt singura, cu siguranta. Va multumesc si va doresc toate cele bune. Astept restul comenzii: Calcium-Magnezium-Zinc un flacon de 100 tablete ,pe care l-am primit si platit dar nu am primit cele 20% gratuit trebuie sa imi trimiteti 20 de pastile gratis; Varixinal 90 tb + gratuit Varixinal Gel (contra cost – refaceti calculul ultimei mele comenzi ca sa va lamuriti ca ma incadrez perfect in cerintele dv ptr a primi cadoul ptr depasirea sumei de 400RON, comanda mea fiind de 446,50 RON) + Cana Termo de Metal gratuit .
14.06.2006 la 10:55
Alina Giurea:
raspuns dat telefonic
14.06.2006 la 00:00