Doina, Bucuresti:
ce recomandati pentru mama mea, in varsta de 73 ani, care sufera de poliartrita reumatoida( de aprox.50ani), urmeaza un tratament pentru inima cu enap, metoprolol, plendil?De un an si jumatate are tulburari de memorie, stari de neliniste, agitatie. Acestea din urma au aparut in urma unui tratament cu cortizon.In urma tomografiei au rezultat modificari:"atrofie cerebrala; Lacunarism cerebral". A urmat un tratament, recomandat de medicul psihiatru cu Lexotan, Doxepin, Iar in urma cu 3-4 luni cu TanaKan. Daca am reusit sa explic va rog sa ma sfatuiti!
13.11.2006 la 21:27
Dr. Ion Bulacu:

Stimata doamna,

In gama Walmark nu exista produse pentru tratarea poliartritei reumatoide.

In privinta simptomatologiei psihice, este posibil ca mama dvs. sa dezvolte un sindrom deteriorativ de tip Alzheimer (sau vascular), cu atat mai mult cu cat la CT au aparut atrofia cerebrala si lacunarismul. Sfatul meu este sa urmati in continuare indicatiile medicului psihiatru.

14.11.2006 la 0:00