Liliana - Monica, Sighisoara:
CE SE POATE INTAMPLA DACA NU AS INTRERUPE PRODUSUL GINKOPRIM? IL FOLOSESC DE MULT SI MA SIMT FOARTE BINE.CREAZA DEPENTENTA?DACA NU IL IAU MA SIMT RAU.AM FOLOSIT MULTE TRATAMENTE PENTRU SPONDELOZA SI DURERI DE CAP DAR DE CAND IAU GINKOPRIM NU MAI AM NICI DURERI DE CAP.MULTUMESC CELOR CE L-AU PRODUS SI D-VS PENTRU SFATURI.URSULETI SE POT LUA IMPREUNA CU GINKOPRIM SAU ALTE PRODUSE DE EXEMPLU CALCIU?
05.10.2005 la 0:00
Dr. Ion Bulacu:

Stimata doamna,

In primul rand as dori sa va multumesc pentru aprecierile pozitive facute in legatura cu efectele GinkoPrim.

Recomandarea de a face pauze dupa 2-3 luni de administrare a suplimentelor nutritionale nu este cauzata de o eventuala dependenta sau aparitie a unor reactii nedorite, ci pentru ca substantele active continute in acestea au proprietatea de a actiona si dupa intreruperea administrarii. Asadar, puteti continua fara nici un risc administrarea produsului GinkoPrim.

De asemenea, fiind vorba de suplimente nutritionale in exclusivitate naturale, acestea pot fi combinate cu alte suplimente sau medicamente, fara a exista nici un risc in administrare.

06.10.2005 la 0:00