ALEXANDRU, CONSTANTA:
D.le Doctor E normal ca la inceperea tratamentului cu Arto stop Rapid sa simt dureri suportabile in zona genunchiului afectat. Va multumesc Sandu
28.11.2005 la 0:00
Dr. Ion Bulacu:

Stimate domn,

Durerile amintite de dvs. pot avea mai multe cauze:

- fiind la inceputul tratamentului, pot fi dureri ce tin se simptomatologia de baza a bolii artrozice

- artroza, fiind prin excelenta meteosensibila, pot aparea dureri la schimbarile de vreme (umiditate, presiune atmosferica etc.)

- dupa parerea specialistilor in reumatologie, este de asteptat ca in primele 1-2 saptamani de la inceperea administrarii de substante ce refac cartilajele articulare sa apara discrete acutizari ale simptomatologiei (semn ca incepe sa se "lucreze" la nivelul cartilajelor)

Asadar, oricare ar fi cauza aparitiei durerilor de care amintiti, va recomand sa nu va alarmati si sa continuati administrarea produsului.

28.11.2005 la 0:00