loredana, arad:
Ma numesc loredana si am o fetita de 3 ani si 8 luni este alergica in general la antibiotice luate pe cale orala si in urma cu trei zile i-am administrat vitaminele "ursuleti" cu echinaceae cu aroma de coacaze negre concomitent cu ribomunil pt.cresterea imunitatii. Dupa 3 ursuleti (cate 1 pe zi)am constatat ca a facut alergie cutanata pe membrele superioare si inferioare si fese. Mentionez ca are 14kg. as dori sa stiu din ce cauza au avut acest efect si daca pot lua legatura cu un medic din Arad sau Timisoara care ma poate ajuta pentru a rezolva aceasta problema.Eu(mama) sunt diagnosticata cu astm-bronsic alergic. Va multumesc anticipat
01.02.2007 la 19:24
Dr. Ion Bulacu:

Stimata doamna,

Pana in momentul de fata, dupa mai bine de 5 ani de existenta a produsului Ursuleti pe piata farmaceutica, nu a fost raportat nici un caz de intoleranta sau reactie alergica la administrarea acestuia. In consecinta, avand in vedere terenul alergic general al fetitei dvs., nu ma pot pronunta cu privire la cauza aparitiei acestei ultime reactii cutanate.

Recomandarea mea este sa consultati medicul curant al fetitei si sa ii administrati acesteia numai produsele farmaceutice recomandate de catre medicul respectiv.

05.02.2007 la 0:00