Reţete sănătoase

  • Lasagna cu legume

    Data: 10.6.2014comentarii: 0

  • Salată de spanac şi orzo

    Data: 4.6.2014comentarii: 0

    Spanacul conţine substanţe utile în regenerarea sângelui şi ficatului. Acesta este bogat in fosfor, calciu, sulf, complex B, luteină, fier, vitaminele C şi E.

  • Rulouri din calcan la gril

    Data: 23.4.2014comentarii: 0

    Calcanul este un peşte de apă sărată, cu carne albă şi cu puţine calorii. Calcanul este sursă de proteine, fosfor, potasiu, seleniu, vitamina B12, naicină, riboflavină.

  • Felii cu ton

    Data: 22.4.2014comentarii: 0

    Tonul este un peşte care traieşte în apă sărată. Este o sursă foarte bună de acizi graşi omega 3, seleniu, fosfor, calciu.

  • Cocktail Tonic Fresh

    Data: 21.4.2014comentarii: 0

  • Doradă cu ceapă

    Data: 18.4.2014comentarii: 0

    Dorada este un peşte care trăieşte în Marea Mediterană. Este un peşte cu puţine oase şi cu o carne albă şi gustoasă. Dorada este sursă de fosfor, potasiu, fier, vitamine B, tocoferol şi acizi graşi polinesaturaţi.

  • Creveţi în sos sherry

    Data: 17.4.2014comentarii: 0

    Creveţii sunt o importantă sursă de fier, seleniu, coenzima Q10, acizi graşi de tip omega 3 şi proteine.

  • Couscous cu legume şi seminţe de pin

    Data: 16.4.2014comentarii: 0

    Seminţele de pin sunt bogate în vitamina A, luteină, grăsimi mononesaturate, vitamina D, C, fier şi magneziu.

     

  • Conopidă coaptă cu sos de roşii

    Data: 10.4.2014comentarii: 0

    Conopida este bogată în vitamina B1, B2, B3, B5, B6 si B9. De asemenea conopida conţine acizi graşi de tip omega 3 şi vitamina K şi este sursă de protein, fosfor şi potasiu.

  • Pui umplut cu banane şi şuncă

    Data: 8.4.2014comentarii: 0

    Această gustare are un conţinut bogat în proteine uşor digerabile, are puţine grăsimi animale şi un nivel scăzut de glucide. Bananele au un conţinut ridicat de minerale (calciu, fosfor, fier, magneziu, sodiu, potasiu şi zinc) şi vitamine (vitamina C, vitamina B6).

  • Salată de fructe cu dressing de miere şi seminţe de floarea soarelui

    Data: 4.4.2014comentarii: 0

    Morcovii sunt o importantă sursă de beta caroten. Beta carotenul este  sursă de vitamina A. Stimulează sinteza de melanină si la fel ca şi vitaminele C şi E protejează împotriva radicalilor liberi.

     

  • 3 salate de primăvară

    Data: 17.3.2014comentarii: 0

    Odată cu venirea primăverii ne putem bucura vremea caldă, plimbările în aer liber şi de fructele şi legumele de sezon. Alimentele bogate în antioxidanţi reduc incidenţa bolilor de inimă.

     

  • Vânătă prăjită

    Data: 10.3.2014comentarii: 0

    "foto via 

    http://cookinginsens.wordpress.com

    O veche tradiţie chinezească spune că vânăta este unul dintre alimentele care armonizează forţele elementare YIN şi YANG în corpul nostru.

     

  • Salată de fructe de iarnă

    Data: 27.2.2014comentarii: 0

    Această salată este una nutritivă, bogată energetic, ce combină fructele proaspete cu orezul.

    Salata de fructe de iarnă este o gustare uşor de digerat. Mierea de albine are proprietăţi antiseptice, antibacteriene. Mierea are un conţinut ridicat de zaharuri, substanţe minerale (fosfor, sodiu, potasiu, mangan, magneziu, fier), vitamine (B1, B2, B6, PP, B12, C, A, K), enzyme.

  • Salată marocană

    Data: 1.11.2013comentarii: 0

    foto via http://oliveoilandlemons.com/

    Morcovii sunt o importantă sursă de beta caroten. Beta carotenul este  sursă de vitamina A. Stimulează sinteza de melanină si la fel ca şi vitaminele C şi E protejează împotriva radicalilor liberi.

  • Supă cremă de usturoi

    Data: 31.10.2013comentarii: 0

    Componenta activă din usturoi este un compus cu sulf numit alicină. Totodată acesta conţine cantităţi însemnate de potasiu, vitamina A, B2, B6, C, calciu şi zinc. Usturoiul este un antibiotic natural protejând organismul de infecţiile cu virusuri, bacterii şi ciuperci şi are proprietăţi expectorante şi decongestionante.

  • Iaurt cu afine

    Data: 30.10.2013comentarii: 0

      

    foto via www.theearthdiet.org

    Iaurtul este bogat în probiotice. Probioticele sunt bacterii sănătoase care restabilesc echilibrul florei intestinale. Probioticele previn apariţia alergiilor, bolilor de ficat, ajută la detoxifierea organismului. Studiile au demonstrat că probioticele ajută la detoxifierea organismului de metale grele, radicali liberi şi bacterii periculoase. Totodată probioticele susţin un mediu favorabil pentru absorbţia corectă a nutrienţilor.

     

  • Spanac cu cartofi şi somon la cuptor

    Data: 9.9.2013comentarii: 4

    Somonul conţine acizi graşi de tip Omega 3. Acizii graşi Omega 3 sunt extrem de importanţi pentru funcţionarea normală a sistemelor cerebral şi cardiovascular. Totodată aceştia contribuie şi la menţinerea sănătăţii ochilor. Spanacul conţine substanţe utile în regenerarea sângelui şi ficatului.

     

  • Supă cremă de midii

    Data: 12.8.2013comentarii: 0

    Midiile sunt o excelentă sursă de seleniu, vitamina B12, acizi graşi omega 3, vitamina C, fier, fosfor. Consumate cu regularitate ajută la reducerea inflamaţiilor, susţine sănătatea oaselor şi a sistemului nervos.  Se recomandă consumarea midiilor proaspete. Dacă gasiţi o midie deschisă incercaţi să o ţineţi închisă timp de 3 secunde. Dacă nu rămâne închisă nu este bună pentru consum.

  • Îngheţată de porumb

    Data: 8.8.2013comentarii: 0

    Porumbul este bogat în calciu, fosfor, fier, caroten, vitamina B1, vitamina B2, vitamina PP. Acesta are proprietăţi antioxidante, de reglare a tranzitului intestinal  (datorită conţinutului ridicat de fibre) şi de reglare a nivelului de zahăr în sânge

     

anterior 123

Meniu principal

Caută

Caută

Coşul de cumpărături
Identificare
Ĩnscrie-te în CSW
x

Ai uitat parola?

Ĩnscrie-te în CSW

Login prin Facebook

APEL GRATUIT
0 800 800 279
L-V: 8:30-17:00
Vino cu noi pe Facebook