Walmark continuă expansiunea în Lituania

Walmark continuă expansiunea în Lituania

Publicat: 11.12.2017

Vizualizări: 0

Walmark, cel mai mare producător ceh de vitamine şi suplimenţi nutriţionali îşi lărgeşte reţeaua actuală a filialelor din străinătate - Slovacia, Ucraina, Polonia, Ungaria şi România, cu o nouă ţară, Lituania.

Intrarea Lituaniei în Uniunea Europeană în luna mai a anului trecut a însemnat un nou impuls pentru dezvoltarea economiei lituaniene şi a capacităţii de cumpărare. Această realitate a fost percepută de WALMARK drept o nouă ocazie pentru întărirea activităţilor sale comerciale pe piaţa lituaniană, pe care îşi vinde cu succes produsele prin intermediul distribuitorilor locali de aproape zece ani şi, astfel, începând cu 1.04.2005, o nouă societate comercială îşi va începe la Vilnius propria activitate.

Filiala lituaniană „WALMARK UAB“ condusă de Mgr. František Čekal (33), va continua activitatea departamentului de export şi va sprijini mărcile-cheie ale fimei WALMARK pe piaţa lituaniană, prezentând şi mărci noi. Produsul cu cel mai mare succes înregistrat în Lituania s-a dovedit a fi Minimarţieni, cota-parte pe piaţa lituaniană a multivitaminelor pentru copii atingând 55%. În anul 2004 au fost vândute aici aproximativ 80 de mii de cutii de Minimarţieni. Alte produse cu succes la vânzare sunt ArtroStop PLUS, multivitaminele din gama Spectrum, Stresvit, Vitavision, produsele sub marca Nature’s Bounty şi altele.

Lituania este a şasea ţară europeană în care WALMARK are o filială proprie. Caracterul internaţional al grupului WALMARK confirmă faptul că, în anul 2004, cifra de afaceri din vânzarea produselor farmaceutice pe pieţele din străinătate a depăşit pentru prima oară cifra obţinută din vânzările în Rep. Cehă. Din cifra totală de afaceri a diviziei farmaceutice a societăţii pe anul trecut în valoare de 1,5 miliarde Kč, vânzarea în străinătate a reprezentat 0,8 miliarde Kč. Cifra de afaceri consolidată a întregului grup WALMARK pe anul 2004, care cuprinde şi rezultatele Diviziei alimentare, a atins conform datelor preliminare, o valoare de 3,3 miliarde Kč.

Hotărârea de vânzare a Diviziei alimentare şi acordarea unei atenţii sporite Diviziei farmaceutice, este însoţită de alţi paşi concreţi, care promit o rapidă extindere a firmei WALMARK. Ţelul strategic al companiei este ca, treptat, să devină cel mai mare producător de suplimenţi nutriţionali din Europa Centrală şi de Est.
Comunicat de presă - 29.05.2005
11.12.2017

Comunicat de presă - 29.05.2005

Walmark Romania sprijină şi încurajează  performanţa.

Citește mai mult
Vizualizări: 0
Comunicat de presă - 10.06.2005
11.12.2017

Comunicat de presă - 10.06.2005

Walmark Romania se implică în viaţa comunităţii.

Citește mai mult
Vizualizări: 0