Pizza cu avocado şi ou

Această reţetă este ideală pentru un mic dejun sănătos.  Avocado este bogat în grăsimi “bune”, scade nivelul de zahăr din organism. Chimenul este util în tulburări digestive,  are un uşor efect laxativ,  ameliorează greţurile de dimineaţă, putând fi consumat  şi de femeile însărcinate.

 

1.7.2013

Ingrediente:

Pentru Pizza:

-          1 pită grecească

-          sucul de la 1 lămâie

-          1 avocado copt

-          1 ou

-          sare de mare după gust

-          piper după gust

-          chimen măcinat după gust

-          seminţe de chimen după gust

-          ulei de măsline extra virgin după gust

Pentru Pită:

-          400 grame de făină

-          300 ml apă calduţă

-          3 linguri ulei de măsline

-          20 grame drojdie proaspătă

-          1 linguriţă rasă de sare

-          1 lingură rasă de zahăr

Mod de preparare:

Drojdia se amestecă cu sarea, zahărul, 1 lingură de faină şi 6 linguri de apă. Se lasă la înmuiat timp de 30 de minute. Amestecul astfel obţinut se adaugă peste restul de făină. Apa şi uleiul de măsline se adaugă treptat şi se frământă până la obţinerea unui aluat. Aluatul  se lasă la dospit 2 ore.  Aluatul dospit se împarte în 8 bucăţi aproximativ egale, Bucăţile se întind şi se coc pe plită (5 min pe fiecare parte) sau în cuptor la 175 (2-3 min pe fiecare parte).

Piureul obţinut dintr-un avocado se întinde pe o pită. Se stropeşte cu zeama de lămâie şi se adaugă uleiul de măsline şi condimentele după gust. Oul se adaugă deasupra, acesta fiind pregătit dupa preferinţe (fiert, ochi). Opţional se poate adăuga prosciutto şi feta.

Poftă bună!

Comentarii

comentarii: 0 | ultimul: 1.1.1 0:00:00

Alătură-te discuţiei

Meniu principal

Caută

Caută

Coşul de cumpărături
Identificare
Ĩnscrie-te în CSW
x

Ai uitat parola?

Ĩnscrie-te în CSW

Login prin Facebook

APEL GRATUIT
0 800 800 279
L-V: 8:30-17:00
Vino cu noi pe Facebook