ina, TARGOVISTE:
Am vorbit la telefon cu reprezentanta Walmark la sfarsitul lunii martie in vederea schimbarii unui produs,mai exact hydro-termometer-clock,pentru ca in urma comandarii acestuia,in baza walmarLei,am constatat 2 defectiuni ale acestuia.La telefon,ca urmare a precizarii existentei in stoc,a ramas ca il trimit pe adresa Walmark Bucuresti,dupa spusele doamnei pe str Fecioarei,nr.7,sector.2, Astazi a venit returul la coletul pe care l-am trimis pe 31 martie 2009,pe motiv ca nu a fost ridicat,a trebuit sa suport toate cheltuielile de tur-retur si magazinajul de acolo din bucuresti.As putea avea vreo explicatie,va rog? Daca nu aveati de gand sa il schimbati,trebuia sa facem intr-un mod sa nu ma puneti la cheltuieli de plimbare a coletului.Ce sa intampla ? A-ti pierdut din seriozitatea brand-ului cu cat mai mult va extindeti?Nu e tocmai o reclama prea buna,suntem oameni,ne aflam printre colective,prieteni, rude,cunostinte,iar vestile circula rapid de la unu la altul.Va multumesc.
22.04.2009 la 12:58
Alexandra Mihaescu:
S-a raspuns pe e-mail.
23.04.2009 la 09:35