Florian, Bucuresti:
Buna ziua,Am comenzile nr. 494472 din 20.10.2011 si 494648 din 21.10.2011, astazi suntem in 31.10.2011 si nu am primit nimic. Merg la sala, am 44 de ani si am nevoie de aceste produse pentru articulatii. In consecinta va rog sa anulati comenzile si imi voi procura aceste produse sau altele asemanatoare din farmacii.Multumesc.Cu stima,Florian IonDirector editura Notarom
31.10.2011 la 08:03
Gina Nastase:

Buna ziua,

Va multumim pentru interesul acordat produselor Walmark . In ceea ce priveste comenzile 494472, 4944648 din  20 si 21 octombrie 2011 dorim sa va informam ca a fost transmisa catre Oficiul de Tranzit Bucuresti  si  trebuie sa primiti avizul pentru aceasta comanda incepand cu 3 noiembrie 2011. Perioada de livrare a comenzilor este de aproximativ 10 zile lucratoare prin posta din momentul prelucrarii comenzii de catre Walmark.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe e-mail: club@walmark.ro sau sunand la Call Center (apel gratuit in reteaua Romtelecom): 0 800 800 CSW (0 800 800 279).

 

Va multumim si va dorim multa sanatate.

Echipa Clubului Sanatatii Walmark

31.10.2011 la 13:27