SORIN, Brasov:
Buna Ziua, Ma numesc Nicolescu Sorin si sun clientul dvs de cca un an. In acest timp am achizitionat produse in valoare de cca. 1600 Ron. La ridicarea ultimului colet comanda 244558, de la Oficiul Postal 1 din brasov, dupa ce am achitat contravaloarea rambursului 172 lei si o taxa de magazinaj de 1 leu, mi-a fost prezentat coletul deteriorat cu urme de substanta scursa din el si cu ambalajul ros pe o parte. Am refuzat coletul si am solicitat sa fac o reclamatie, am fost lasat sa astept cca. 15 minute in fata unui ghiseu inchis in timp ce functionarele se sfatuiau inauntru in spatele unei perdele, apoi mi s-a comunicat ca nu acolo se poate face reclamatia, indicandu-mi un ghiseu unde nu era nimeni. Dupa inca 30 de minute de asteptare am parasit incinta postei. Am mai sugerat si anterior , mai ales in lunile de vara sa gasiti o modalitate mai sigura de a trimite produsele, astfel incat sa ajunga in timp real si intacte la clienti. Nu cred ca zece-cinsprezece zile de depozitare, manipulare, stocare la temperaturi de peste 40 de grade fac ca produsul sa mai poata fi consumat in siguranta. Astept cu interes raspunsul dvs. pe mail la junona2121@yahoo.com sau la tel 0744321211. Cu stima, Sorin Nicolescu
22.07.2008 la 09:58
Alina Dogita:
Raspuns dat pe mail
22.07.2008 la 11:10