Magdalena Gabriela, Resita:
Bună ziua Menţionez că am făcut comanda în data de 23 decembrie 2011, între orele 14 şi 15, deşi calculatorul dumneavoastră a înregistrat ora 13 şi ceva, şi trebuia să primesc 25%reducere şi un card Armonie.Sunt surprinsă şi nu înţeleg de ce vreţi să păreţi neserioşi.Astăţi am primit coletul şi nici vorbă de aşa ceva...
16.01.2012 la 21:11

Buna ziua,

Va multumim pentru interesul acordat produselor Walmark. Dorim sa va informam ca motivul pentru care  apare  ora diferita este datorat faptului ca ora la care este confirmata comanda in contul de client reprezinta ora Cehiei si nu a Romaniei deoarece platforma pe care se inregistreaza comenzile se afla in Cehia. Iar in ceea ce priveste reducerea de 25%, din perioada 19-23 decembrie 2011 intre orele 14 -15, confirmam ca aceasta sa aplicata la  comanda nr. 434993 din data de 23 decembrie 2011 (valoarea produselor comandate dupa reducerea aplicata fiind comunicate si in mail-ul de  confirmarea a comenzii (de exemplu Clarinol 60 tablete cu reducerea de 25 % este la pretul de 66,67 Lei in loc de 80 Lei).

In ceea ce priveste  cardul Armonie dorim sa va informam  ca acesta se va trasmite prin posta in luna februarie .

Daca doriti sa beneficiati de reducerile si cadourile oferite in baza cardului Armonie puteti trasmite optiunea dumneavoastra pe e-mail: club@walmark.ro sau sunand la Call Center (apel gratuit in reteaua Romtelecom): 0 800 800 CSW (0 800 800 279).

Va multumim si va dorim multa sanatate.

Echipa Clubului Sanatatii Walmark

17.01.2012 la 14:50