Eugenia, Campina:
Buna ziuaAm primit astazi comanda mea,respectiv 2 buc.urinal de 60 cps.dar nu inteleg de ce nu am puncte de fidelitate si eu.Va multumesc
28.02.2014 la 12:55

Buna ziua,

In ceea ce priveste punctele wlei dorim sa va informam ca am verificat iar motivul pentru care nu apar punctele in cont este dat de faptul  transmiterea si inregistrarea comenzii s-a realizat din site-ul urinal.ro (comanda nr. 200000191 din 25 februarie2014).

Punctele aferente comenzii nr. 200000191 vor fi transferante in contul dumneavoastra 96059751.   

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta pe e-mail: club@walmark.ro sau sunand la Call Center (apel gratuit in reteaua Romtelecom): 0 800 800 CSW (0 800 800 279).

 

Va multumim.

Echipa Clubului Sanatatii Walmark

03.03.2014 la 15:41