Sorin, Bucuresti:
STIMATE D-LE DOCTOR Am fost operat de varice la piciorul stang in urma cu 5 ani. Acum 2.5 ani am avut o tromboflebita (tot la piciorul stang) care mi-a afectat piciorul pana sus.Dupa iesirea din spital urmez un tratament cu SINTROM si DETRALEX pentru a preveni reaparitia tromboflebitei . Intrebarea pe care vreau sa v-o adresez este daca VARIXINAL intra in contradictie cu administrarea SINTROMULUI sau a DETRALEXULUI sau daca are o interactiune pozitiva. Daca trebuie sa renunt la unul din medicamente si la care Cu respect Sorin
11.12.2004 la 0:00
Dr. Ion Bulacu:
Stimate domn,
Varixinal, fiind un supliment nutritional (ca de altfel toată gama de produse Walmark), cu o compozitie 100% naturala, nu prezinta efecte secundare neplacute, reactii adverse sau interactiuni nedorite la administrarea in paralel cu alte suplimente nutritionale sau tratamente medicamentoase "clasice".
13.12.2004 la 0:00