Raluca Dana, Botosani:
Stimate domnule, am inceput luna aceasta un tratament cu crom picolinat si spirulina cu carob si imi cade foarte tare parul. Este posibil sa fie de la acest tratament? Sa opresc tratamnetul? Ce as putea sa iau ca sa stopez caderea parului?
26.10.2004 la 0:00
Cu stima,
Dr. Ion Bulacu:
Stimata doamna,
Ceea ce va pot spune cu siguranta este ca administrarea de Spirulina + Carob si Crom picolinat (ca de altfel a tuturor suplimentelor nutritionale Walmark) este lipsita de efecte secundare sau reactii adverse. In consecinta, am certitudinea ca nu exista o relatie cauzala intre cele 2 evenimente amintite.
Pentru ameliorarea sanatatii parului puteti utiliza produsul Vitamine pentru par (Hairbooster) fabricat de foarte cunoscuta companie americana Nature's Bounty, cate 1 tableta pe zi timp de 1-2 luni. Acest supliment alimentar suplineste nevoile de vitamine si minerale ale firului de par (in special ale foliculului pilos), contribuind la buna nutritie a acestuia.
As dori sa va reamintesc faptul ca deteriorarea calitatii parului poate avea la origine mult mai multe cauze decat simpla malnutritie a foliculului pilos. Pot fi incriminate cauze infectioase (diverse ciuperci - fungi), genetice (ereditare), legate de stress, poluare etc. Recomandarea mea este sa incercati produsul Vitamine pentru par timp de 1-2 luni si, in cazul in care problemele persista, sa incercati sa gasiti si alte cauze ale alterarii parului.
28.10.2004 la 0:00